Wczoraj było głównie oglądanie to dziś trochę do poczytania – o anulowanym remake Shenmue, o crunchu przy RDR2, rekordowym otwarciu Blops 4 i kilku innych rzeczach.

Jeśli doceniacie moją pracę, to dajcie temu wyraz na Patronite.pl, a np. zostaniecie Mecenasem tak jak Zuz, Leszek Krupiński, Konrad Zieliński, Klaudia ‚Baltica’ Wojnarowicz, Ełcki Dom Kurtuły, Ruben_z, Blaze P, Chwesiu, Grzesiek G, Świerq, Jacek, Krzysiek „Hader” Tałajczyk czy Michał „m1sza” Majewski. Możecie też polubić Pana Codziennika na FB.

PRZYCZEPY
  • Ciekawe to czasy (hehe) kiedy gry oparte o anime wyglądają jak anime. Oglądaliście kiedyś Tokyo Ghoul? To może zainteresujecie się Tokyo Ghoul RE : Call to Exist.
  • Jeśli dopiero zaczynacie grać w Rainbow Six Siege to mogą przydać się Wam przewodniki o kilku mapach.
  • Podstawka skończona to może czas na Xenoblade Chronicles 2: Torna?
GOOD NEWS EVERYONE
  • Wygląda na to, że Dying Light 2 pozwoli nam na całkiem swoiste kształtowanie tego co się będzie działo w świecie gry i jak nasze decyzje na ten świat wpłyną.
  • Paradox planuje aby w ich kolejnych grach (począwszy od Imperator: Rome, który ma pojawić się w przyszłym roku) tworzenie modów było dużo łatwiejsze. Ma być to możliwe, dzięki planowanym zmianom w silniku ich gier.
  • Darkwood trafi na PS4, XO i Switch w pierwszym kwartale 2019 roku.
  • Activision pochwaliło się, że nowa część Call of Duty® – Black Ops 4 zaliczyła najlepsze cyfrowe otwarcie w historii firmy. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że „liczba graczy, którzy połączyli się online w dniu premiery wzrosła z roku na rok” co oznacza, że mimo spadającej sprzedaży pudełek gra jest na ten moment niewątpliwym sukcesem. #PrezLubiTo?
  • Driftland: The Magic Revival (o którego wczesnej wersji kiedyś opowiadałem na Rozgrywce) otrzymało nagrodę Best Indie Game of PGA. Osobiście mocno wyczekuje na premierę trybu fabularnego, żeby z przyjemnością wrócić do gry.
  • To, że Red Dead Redemption 2 będzie najprawdopodobniej niesamowitą grą już wiemy, ale jak wszystko ma to swoją cenę – Dan Houser (jeden z założycieli Rockstara) powiedział, że zespół pracujący nad grą miał już kilkanaście razy w 2018 roku 100-godzinny tydzień pracy. Krew, pot i piksele 2 nadchodzi?
  • Tymczasem w Polsce.

  • Jak dobrze wiemy (po fragmentach rozgrywki, zwiastunach i recenzji Kazza) remaster Shenmue nie rzucał na kolana. Jak się okazało w planach była o wiele bardziej dopieszczona wersja, której bliżej było do remake niż remastera. Szkoda, że została anulowana.
  • Michał Jankowski

    Bliżej było do remake niż remastera – odwróciłeś terminy 🙂

    • cooldan

      Tru! Pozmieniane.