
Dziś przygotujcie się na solidną porcję zwiastunów, newsów i innych materiałów do oglądania. Tymczasem mnie od wczoraj nurtuje pytanie – skąd THQ Nordic ma tyle kasy. Nie przypominam sobie, żeby w zeszłym roku mieli jakiś bestseller.
Jeśli doceniacie moją pracę to dajcie temu wyraz na Patronite.pl, a np. zostaniecie Mecenasem tak jak Leszek Krupiński, Konrad Zieliński, Klaudia ‚Baltica’ Wojnarowicz, Ełcki Dom Kurtuły, Ruben_z, Blaze P, Chwesiu, Grzesiek G, Świerq, Jacek czy Krzysiek „Hader” Tałajczyk. Możecie też polubić Pana Codziennika na FB.
PRZYCZEPY
- Mulaka zadebiutuje 27 lutego na PS4, 1 marca na Switchu i 2 marca na XO.
- Oto zwiastun z rozgrywką z Fossil Hunters.
- Komiksowy boks pod VR? Oto premierowy zwiastun Knockout League.
- W pierwszej chwili myślałem, że World of Warriors to kolejny odłam „czołgów”, ale patrząc po zwiastunie stanowczo wiem, że nie.
- South Park: The Stick of Truth trafił jako samodzielna gra na PS4 i XO.
- Czy kogoś interesuje walentynkowe wydarzenie w Destiny 2?
- Nowy zwiastun Extincion stara się nam pokazać różnorakie elementy gameplayu. Premiera na początku kwietnia.
- Jeśli macie ochotę na pogranie trochę w kilkuletniego klasyka to Radiant Historia: Perfect Chronology w wersji na 3DSa może Was zainteresować.
- Deep Rock Galactic 28 lutego trafi do Steamowego i Xboksowego Early Accessu.
- Wraz ze startem preorderów Surviving Mars dostaliśmy nowy zwiastun.
DATY PREMIER
- Warhammer: Vermintide 2 8 marca będzie dostępny na PC. W sam raz na Dzień Kobiet.
GOOD NEWS EVERYONE
- The Evil Within 2 będziemy mogli teraz przejść w całości z perspektywy pierwszej osoby. How about no?
- THQ Nordic zakupiło za 121 milionów euro Koch Media GmbH. Oznacza to ogromne zwiększenie firmy, zarówno jeśli chodzi o posiadane IP (dodatkowe 14), pracowników (z 462 osób do 1643 osób) i biura (z 26 do 35). Z punktu widzenia graczy THQ Nordic „posiada” teraz chociażby wszystkie studia i gry Deep Silver (Saints Row, Dead Island czy nowe Metro). W notatce prasowe zapowiedziano, że nie ma planów na jakąkolwiek restrukturyzację Deep Silver a wszystkie projekty są (na tą chwilę) kontynuowane. To co – doczekamy się tego Dead Island 2 od Sumo Digital?
- Do Assassin’s Creed Origins wielkimi krokami zmierza Discovery Tour dzięki, któremu dowiemy się (niczym w programie historycznym) faktów o życiu w Egipcie.
- Hideki Kamiya na Twitterze wytłumaczył czemu Bayonetta jest tytułem na wyłączność dla Switcha. W skrócie – Sega nie miała finansów na produkcję drugiej części w wersji multiplatformowej i za developing zapłaciło Nintendo. Przy okazji płacąc za przeniesienie pierwszej części na WiiU. Dlatego prawa od pierwszej części należą w pełni do Segi, ale do drugiej (i nadchodzącej trzeciej) również do Nintendo i nie mamy raczej co liczyć na wersję na inne sprzęty.
For Bayonetta 1, we signed a contract with Sega and received funds from them, then we proposed a design for the game and entered production. All of the rights belong to Sega. (3/15)
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) February 13, 2018
When we started making Bayonetta 2, we initially received funds from Sega to develop the game for multiple platforms, but the project was halted due to circumstances at Sega. Nintendo then stepped in to continue funding the game, allowing us to finish it. (6/15)
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) February 13, 2018
Nintendo was also kind enough to fund a port of Bayo 1 for Wii U, and they even allowed us to use the Japanese voice track we created for the Wii U version in the PC version of Bayo 1 as well. (8/15)
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) February 13, 2018
As for Bayonetta 3, it was decided from the start that the game was going to be developed using Nintendo's funding. Without their help, we would not have been able to kick off this project. (10/15)
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) February 13, 2018
All of the rights still belong to Sega and Nintendo. The rights owners decided that the game should be made for Switch. (11/15)
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) February 13, 2018
NIE PRZEGAP
- Jak wiecie ze zwiastunów Deep rock Galactic niedługo trafia do early accessu więc czas rzucić na trochę rozgrywki z gry. Potem rzućcie okiem na nowe dzienniki developerskie z Far Cry 5, które skupiają się na postaci pomagiera naszego przeciwnika, pierwsze 10 minut z Dynasty Warriors 9, przykładową „wycieczkę historyczną” z Assassin’s Creed Origins Discovery Mode.